Přejít na obsah

Zpět

Jsi PPCčkař a už tě štve práce v agentuře?

Nehledám zaměstnance, ale parťáka! Kolegu, který je odpovědný, samostatný a v PPC se již nějakou dobu pohybuje. Budeš se přímo podílet na výběru klientů a dostaneš za to nadstandardní plat, který bude dále růst společně s tvými schopnostmi a hodnotou tvé práce. Budeš mít svobodu pracovat odkudkoliv, kdykoliv, ale očekávám, že práce bude vždy precizně odvedená.

 

Už na to nejsem sám. Se svým kolegou Standou jsme poslední půl rok ladili naší službu tak, aby byla na CZ/SK trhu naprosto unikátní. Ač se soustředíme primárně na správu klasických PPC kampaní, naši klienti stále více poptávají i správu Meta Ads. V tomto modrém rybníku by ses měl cítit jako ryba ve vodě.

Na spolupráci s Jirkou mi nejvíc vyhovuje svoboda jakou dostávám. Za prvních 6 měsíců spolupráce jsem strávil téměř měsíc na Bali a 2 týdny na Floridě. Pokud je vše hotové a v termínu, oba jsme spokojeni.

Nové poptávky s Jirkou často konzultujeme. Nestává se tak, že obchoďák přivede klienta pro kterého PPC kampaně nedávají smysl. A k tomu všemu si ještě odnáším nadstandardní plat :)

Stanislav Hanuška

Senior PPC Specialist

Buduji tým bez agenturních bolístek

Zapomeň na projekťáka, který klientovi pouze tlumočí, co mu řekneš. Stejně tak zapomeň na obchodníky, kteří naslibují nesplnitelné podmínky, které pak za boha nelze doručit. Přesčasy a šibeniční deadliny? To v mém týmu nezažiješ.

Na volné noze jsem přes 7 let a před půl rokem jsem k sobě přibral velmi ostříleného kolegu. Máme víc poptávek, než zvládneme odbavit. Proto k nám hledám dalšího parťáka nebo parťačku s kterou to budeme táhnout společně. Nemusíš řešit obchod ani osobní brand. Veškeré poptávky chodí od klientů, co s námi chtějí spolupracovat.

Dává ti to smysl? Co budeš potřebovat:

  • máš pokročilé znalosti Meta Ads a chceš se dále zlepšovat
  • v rámci PPC reklamy se umíš od A do Z postarat o klienta
  • umíš si vymyslet vlastní texty a víš, jak vypadají funkční bannery
  • proaktivně komunikuješ s klientem
  • velmi flexibilně reaguješ na veškeré jeho požadavky
  • přicházíš s vlastními nápady na zlepšení
  • nejsi pouhý “klikač”, máš oborové přesahy a vidíš byznysové souvislosti
  • máš rád organizovanost, systematičnost a pořádek
  • jsi maximálně odpovědný
  • zadané úkoly plníš v domluveném termínu

Btw: pokud nemáš tolik zkušeností se správou PPC reklamy a i přesto si myslíš, že by nám to mohlo fungovat, ozvi se mi. Jsem otevřený jakékoliv smysluplné diskuzi.

Nehrajeme si na to, že pracujeme pouze pro vybrané lovebrandy. Pracujeme pro úplně normální a běžné firmy, které ovšem dělají skvělé produkty a služby. Jsou férové, poctivé a snaží se zlepšovat svět kolem sebe. Jen se o nich prostě nepíše ve Forbesu. Tak nějak očekávám, že se s tímto budeš ztotožňovat.

Mám jasnou vizi, čeho chci dosáhnout. Vybudovat malý tým, stejně naladěných lidí s podobnými hodnotami. Vytvořit kreativní prostředí, kde se nebudeš bát na cokoliv zeptat nebo udělat sebemenší chybu. Zároveň chci, aby každý v týmu měl takové podmínky, aby si mohl plnit svoje sny i mimo pracovní život. Dobře vím, jak je to důležité.

Zaujalo tě to?

Napiš mi! Na životopisy mě moc neužije, ale abych si udělal aspoň základní představu, vyplň mi prosím tento dotazník. Spojím se s tebou, zajdeme na kafe nebo pivo a nezávazně probereme možnosti spolupráce!

 

 

Co si o mně myslí lidé z oboru?

Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině.

S Jirkou jsem byl měsíc v Thajsku a už 2x pro nás natáčel kurz na Digisemestr Online. Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině. To člověk za společný měsíc v Asii pozná. Velmi dobře ví, co dělá a už dlouhé roky se drží na špičce svého oboru. Ale na skútr s ním raději nesedejte :)

Jindra Fáborský

Zakladatel Digisemestru a Marketing Festivalu