Senior PPC/Meta Specialist
Buduji malý, úzce specializovaný tým seniorních PPC Specialistů. Nyní je nás 5 a hledáme dalšího parťáka s kapacitou minimálně polovičního, ale ideálně plného úvazku.
Svoboda/Flexibilita:
Vyhovuje ti začít s prací dřív a skončit v 15:00? Nebo makáš raději večer než ráno? Fitko po obědě v pracovní den? Pracujeme 100 % remote a svojí práci si řídíš úplně podle sebe. Dokud máš svojí práci odvedenou, nemám s tím nejmenší problém.
Stabilita:
Fungujeme přes 2 roky a máme 30+ klientů. Naskakuješ tak už do dobře rozjetého vlaku, ale stále máš potenciál raketově růst. Krom toho mi za ty 2 roky neodešel jediný specialista. Snad to trochu vypovídá o podmínkách a prostředí, které v týmu buduji.
Na spolupráci mě nejvíce baví flexibilita a kompletní časová svoboda. Pokud jsou domluvené úkoly splněné v termínu, tak jsme oba spokojeni. K ruce mám další seniorní specialisty, s kterými mohu cokoliv konzultovat.
U nových poptávek se často radíme, zda klientovi opravdu dokážeme pomoci. Nestane se tak, že by obchoďák prodal něco, co není reálné doručit. Žádné obchoďáky totiž nemáme :) Krom toho všeho spolupráce probíhá na velmi přátelské úrovni.
Plat:
Tvá odměna je přímo úměrná tvému přínosu pro tým. Dlouhodobě chci, aby každý z mých parťáků bral minimálně o 20-30 % více, než je agenturní průměr v Česku. Nikdo, kdo u nás pracuje déle než 2 roky, nebere méně než 75 000 Kč měsíčně.
Navíc nemusíš chodit s prosíkem o zvýšení platu. U nás transparentně víš, kdy a kolik dostaneš přidáno.
Kolektiv a vzdělávání:
V našem týmu nejsi jen klikač kampaní, ale skutečný poradce/partner pro klienta. Hledám kolegy, kteří chápou širší byznysový kontext a dokážou klientovi komplexně poradit ohledně online reklamy. Vím, že takových lidí moc není a proto, když už je najdu, pracuji na tom, aby zůstali nejlepší.
Ročně dostaneš 20 000 Kč na vzdělávání dle svého uvážení. Navíc se pravidelně účastníme nejvýznamnějších marketingových událostí, kde nezřídka i sami vystupujeme. Běžně si sdílíme, co nám u kterého klienta funguje a posouváme se tak vzájemně.
Dává ti to smysl? Co budeš potřebovat:
- máš pokročilé znalosti Google Ads/Skliku/Mety a chceš se dále zlepšovat
- v rámci PPC reklamy se umíš od A do Z postarat o klienta
- umíš si vymyslet vlastní texty a víš, jak vypadají funkční bannery
- proaktivně komunikuješ s klientem
- velmi flexibilně reaguješ na veškeré jeho požadavky
- přicházíš s vlastními nápady na zlepšení
- nejsi pouhý “klikač”, máš oborové přesahy a vidíš byznysové souvislosti
- máš rád organizovanost, systematičnost a pořádek
- jsi maximálně odpovědný
- zadané úkoly plníš v domluveném termínu
Za co dostaneš malé plus (+)?
- ovládáš Google Tag Manager
- umíš pofackovat reporty v Looker Studiu
- pohraješ si s feedy v Mergádu
- zvládáš Zbožové srovnávače i Linkedin Ads, Pinterest Ads a další méně časté reklamní systémy
Btw: pokud nemáš tolik zkušeností se správou PPC reklamy a i přesto si myslíš, že by nám to mohlo fungovat, ozvi se mi. Jsem otevřený jakékoliv smysluplné diskuzi.
Buduji tým bez agenturních bolístek
Sám jsem v agentuře pracoval a vím, co mě tam štvalo (a asi štve i tebe). Můžeš tak zapomenout na obchodníky, kteří klientovi naslibují nesmysly, jen aby získali zakázku. Stejně tak zapomeň na projekťáka, který pouze nepřesně tlumočí tvoje nápady. U nás si vždy v přímé komunikaci s klientem.
Díky tomu, že jsme malý tým, nemusíme přijmout každou zakázku, aby bylo na rohlíky. Veškeré poptávky chodí od klientů, kteří s námi chtějí spolupracovat. Přijímáme pouze takové, kde jsme si jisti svojí přidanou hodnotou.
Nehrajeme si na to, že pracujeme pouze pro vybrané lovebrandy. Pracujeme pro úplně normální a běžné firmy, které ovšem dělají skvělé produkty a služby. Jsou férové, poctivé a snaží se zlepšovat svět kolem sebe. Jen se o nich prostě nepíše ve Forbesu. Tak nějak očekávám, že se s tímto budeš ztotožňovat.
Mám jasnou vizi, čeho chci dosáhnout. Vybudovat malý tým, stejně naladěných lidí s podobnými hodnotami. Vytvořit kreativní prostředí, kde se nebudeš bát na cokoliv zeptat nebo udělat sebemenší chybu. Zároveň chci, aby každý v týmu měl takové podmínky, aby si mohl plnit svoje sny i mimo pracovní život. Dobře vím, jak je to důležité.
Zaujalo tě to?
Napiš mi! Na životopisy mě moc neužije, ale abych si udělal aspoň základní představu, vyplň mi prosím tento dotazník. Spojím se s tebou, zajdeme na kafe nebo pivo a nezávazně probereme možnosti spolupráce!
Co si o mně myslí lidé z oboru?
Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině.
S Jirkou jsem byl měsíc v Thajsku a už 2x pro nás natáčel kurz na Digisemestr Online. Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině. To člověk za společný měsíc v Asii pozná. Velmi dobře ví, co dělá a už dlouhé roky se drží na špičce svého oboru. Ale na skútr s ním raději nesedejte :)