Přejít na obsah

Zpět

Jsi PPCčkař a chceš si konečně dobře vydělat?

Nehledám zaměstnance, ale parťáka! Kolegu, který je odpovědný, samostatný a v PPC se již nějakou dobu pohybuje. Budeš se přímo podílet na výběru klientů a dostaneš za to nadstandardní plat, který bude dále růst společně s tvými schopnostmi a hodnotou tvé práce. Budeš mít svobodu pracovat odkudkoliv, kdykoliv, ale očekávám, že práce bude vždy precizně odvedená.

S Jirkou jsem byl měsíc v Thajsku a už 2x pro nás natáčel kurz na Digisemestr Online. Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině. To člověk za společný měsíc v Asii pozná. Velmi dobře ví, co dělá a už dlouhé roky se drží na špičce svého oboru. Ale na skútr s ním raději nesedejte :)

Jindra Fáborský

Zakladatel Digisemestru a Marketing Festivalu

Buduji tým bez agenturních bolístek

Zapomeň na projekťáka, který klientovi pouze tlumočí, co mu řekneš. Stejně tak zapomeň na obchodníky, kteří naslibují nesplnitelné podmínky, které pak za boha nelze doručit. Přesčasy a šibeniční deadliny? To v mém týmu nezažiješ.

Na volné noze jsem přes 6 let a mám víc poptávek, než zvládnu odbavit. Proto k sobě hledám parťáka nebo parťačku s kterou to budeme táhnout společně. Nemusíš řešit obchod ani osobní brand. Veškeré poptávky chodí od klientů, co se mnou chtějí spolupracovat.

Dává ti to smysl? Co budeš potřebovat:

  • v rámci PPC reklamy se umíš od A do Z postarat o klienta
  • umíš si vymyslet vlastní texty a víš, jak vypadají funkční bannery
  • proaktivně komunikuješ s klientem
  • velmi flexibilně reaguješ na veškeré jeho požadavky
  • přicházíš s vlastními nápady na zlepšení
  • nejsi pouhý “klikač”, máš oborové přesahy a vidíš byznysové souvislosti
  • máš rád organizovanost, systematičnost a pořádek
  • jsi maximálně odpovědný
  • zadané úkoly plníš v domluveném termínu
  • pokud zvládáš i Facebook reklamu a Zbožové srovnávače, máš malé bezvýznamné plus

Btw: pokud nemáš tolik zkušeností se správou PPC reklamy a i přesto si myslíš, že by nám to mohlo fungovat, ozvi se mi. Jsem otevřený jakékoliv smysluplné diskuzi.

Nehraji si na to, že pracuji pouze pro vybrané lovebrandy. Pracuji pro úplně normální a běžné firmy, které ovšem dělají skvělé produkty a služby. Jsou férové, poctivé a snaží se zlepšovat svět kolem sebe. Jen se o nich prostě nepíše ve Forbesu. Tak nějak očekávám, že se s tímto budeš ztotožňovat.

Mám jasnou vizi, čeho chci dosáhnout. Vybudovat malý tým, stejně naladěných lidí s podobnými hodnotami. Vytvořit kreativní prostředí, kde se nebudeš bát na cokoliv zeptat nebo udělat sebemenší chybu. Zároveň chci, aby každý v týmu měl takové podmínky, aby si mohl plnit svoje sny i mimo pracovní život. Dobře vím, jak je to důležité.

Zaujalo tě to?

Napiš mi! Na životopisy mě moc neužije, ale abych si udělal aspoň základní představu, vyplň mi prosím tento dotazník. Spojím se s tebou, zajdeme na kafe nebo pivo a nezávazně probereme možnosti spolupráce!