Svěřit kampaně někomu, na kterých často stojí vaše podnikání, není jen tak. Tyto obavy dobře znám a chápu. Níže vás nechám nahlédnout pod pokličku spolupráce a popíšu vám své pracovní postupy, abyste mohli sami posoudit, zda se vám se mnou bude pracovat dobře.
Před začátkem spolupráce:
1) Představíte mi své podnikání
Poté, co mě kontaktujete, ať už telefonicky nebo e-mailem, se s vámi spojím a budu se ptát na vaše podnikání. Musím nejdříve poznat váš byznys, abych mohl zjistit, zda vám mohu pomoci. Pokud si budu myslet, že PPC kampaně nejsou pro vás, už v této fázi vám to řeknu a doporučím jiný postup. Mým cílem je vstupovat jen do spoluprací, které můžou dlouhodobě fungovat a ve kterých vám můžu garantovat výsledky, abyste měli jistotu, že mou práci nebudete nikdy dotovat.
Již na prvním osobním setkání působil Jiří Schaffer profesionálně, rozumně a přitom lidsky. Veškeré podklady si zajistil a nové aktivity rozběhl ve velice krátkém čase. Jeho nasazení, znalosti a pružná komunikace nás uvedly do klidu a jistoty. Ekonomické výsledky naší firmy dokázal ve velmi krátké době viditelně zlepšit.
2) Zpřístupníte mi své reklamní účty
Abych mohl posoudit potenciál PPC kampaní, požádám vás také o přístup do vašich účtů Google Analytics a reklamních systémů Google Ads a Sklik. Pokud žádné z těchto systémů nemáte, udělám analýzu potenciálu z veřejně dostupných informací a s pomocí nástrojů, které mám k dispozici. Nikdy neslibuji modré z nebe a nebudu se vás snažit získat příslibem výsledků až příliš dobrých na to, aby byly pravdivé. Řeknu vám vše jasně a na rovinu.
3) Obdržíte cenovou nabídku
Veškeré informace si utřídím a zpracuji pro vás cenovou nabídku. Ta bude obsahovat pouze jednu cenu za měsíc spolupráce. Jasně a jednoduše. Neúčtuji si nic za úvodní nastavení, audit, ani nic podobného. To je moje investice do dlouhodobého vztahu s klientem. V rámci cenové nabídky vám doporučím i rozpočet na reklamu. Pokud s nabídkou souhlasíte, plácnem si a mohu se pustit do práce.
Společně s cenovou nabídkou dostanete i plán na nejbližší týdny a měsíce spolupráce. Vždy máte přehled o tom, co se děje a na čem právě pracuji. Díky automatizovaným reportům dostáváte i výsledky kampaní téměř v reálném čase.
Na začátku spolupráce:
Plácli jsme si? Skvělé! Nastal čas vykročit k lepším zítřkům. 🙂
Standardně nastávají dva scénáře:
Když máte již spuštěné PPC kampaně
- V tomto případě kampaně převezmu a povznesu je na novou úroveň. Pokud si nejste jisti, jaké kampaně vám běží a kde, nemusíte mít strach. Vše si zajistím. V ideálním případě si zavolám se stávajícím správcem, aby mi účty představil, ale není to bezpodmínečně nutné.
- Chcete si udělat lepší představu o tom, jak to může probíhat? Přečtěte si, jak jsem přebíral kampaně u zaběhlé firmy Adiel s.r.o.
Když ještě nemáte zkušenost s PPC kampaněmi
- V tomto případě pro vás PPC účty založím na vaše e-mailové a osobní údaje. Já k těmto účtům budu mít pouze sdílený přístup. Reklamní účty budou vždy vaše, i kdybychom náhodou někdy v budoucnu spolupráci ukončili.
Ať už účty máte nebo ne, vždy zakládám nejefektivnější kampaně jako první a snažím se posbírat pomyslné nejníže visící ovoce. Nevymýšlím kolo, rukama mi prošlo již stovky reklamních účtů a vím, co funguje. Detailně identifikuji největší problémy, najdu největší příležitosti a obratem aplikuji změny. Vše tak, aby se vám vaše investice co nejdříve vrátila.
Spolupracujeme!
V dalších týdnech a měsících práce určitě neubývá, spíše naopak. Mám jasný plán, jak účty rozvíjet a dlouhodobě zlepšovat. Používám pokročile skripty a automatizace, aby mi nic neuniklo. Reklamní účty mám díky tomu pod kontrolou a po celou dobu spolupráce za ně plně odpovídám. Veškeré novinky, které na nás chrlí Google a Seznam, implementuji obratem, tak, abyste měli vždy náskok před konkurencí. Vy můžete klidně spát, protože věci ohledně kampaní tlačím za vás.
Stávám se součástí marketingového týmu
Pro mou práci je velmi důležitá úzká interakce a dialog s klientem. Proto se běžně stávám přímou součástí marketingového týmu. Když vím, co se děje uvnitř firmy, můžu na to okamžitě reagovat a zohlednit to v kampaních. Přicházím s novými nápady i pro další marketingové aktivity. Ano, spravuji pouze PPC kampaně, ovšem chápu, že v marketingovém mixu je to pouze jedna z aktivit a že je třeba, aby s ostatními hrála dokonalou symfonii. I to umím do spolupráce vnést a podpořit tím celý tým.
Můžu pracovat i zcela samostatně
Pokud PPC kampaně nechcete příliš řešit, nemusíte. Mohu fungovat i bez zapojení do vašeho marketingového týmu. I takto spolupracuji s některými klienty. Vy dostanete každý měsíc report a máte dokonalý přehled o svých investicích. A kdybyste přeci jen něco potřebovali, jsem vám kdykoliv k dispozici.
V každém případě vždy víte, co se děje, a máte přehled o každé investované koruně. Kdykoli se o tom můžete přesvědčit i díky přístupu k reportu, který je aktualizovaný na denní bázi. Celou dobu jsme v kontaktu. Moji klienti velmi oceňují flexibilitu, se kterou ke spolupráci přistupuji, a rychlé reakce na jejich požadavky a otázky.