PPC Podcast: Na volné noze s Jirkou Schafferem
Jak chutná život PPCčkaře na volné noze? První pozvání do PPC Podcastu jsem si nemohl nechat ujít. S Ladislavem Vitoušem jsme probrali začátky podnikání, cenotvorbu, radosti i strasti volné nohy. Pokud tě zajímá zákulisí freelance života v PPC světě, tenhle rozhovor by ti neměl uniknout!

Poprvé v životě jsem měl tu čest, že si mě někdo pozval do svého podcastu. V rámci svého pravidelného výstupu z komfortní zóny jsem pozvání přijal a s Ladislavem Vitoušem jsme si povídali o radosti a strasti práce PPCčkaře na volné noze. Prošli jsme úplné začátky i pokročilejší témata. Průřez otázek a oblastí můžete vidět níže v obsahu podcastu.
Obsah:
00:38 – Jak dlouho už děláš PPCčka?
01:18 – Co tě k PPC přivedlo?
03:25 – Jaké byly tvoje začátky?
06:52 – Co tě vedlo na volnou nohu?
09:13 – Jak probíhal přechod na volnou nohu?
10:45 – Jaké jsou hlavní rozdíly mezi agenturou a volnou nohou?
15:48 – Výhody práce na volné noze
16:28 – Jak si vybíráš klienty?
18:37 – Jak stanovuješ cenu? Hodinovka vs paušál
24:50 – Výkonová odměna
31:26 – O formě spolupráce a fluktuaci klientů
33:35 – Proč nemít jen dlouhodobé spolupráce
36:26 – Co dělat, když už si vyprodal svůj čas
37:40 – Je volná noha pro každého?
41:03 – Pomocná ruka pro začínající volnonožce
43:00 – Koníčky, záliby, volný čas
44:12 – Moudro závěrem
Související články
Reálné využití AI nástrojů v PPC reklamě pro váš eshop
Na Czech Online Expo 2024 jsem ukázal, jak AI reálně využít v PPC reklamě. Od analýzy dat, přes optimalizaci feedů až po tvorbu textů a vizuálů. Žádné teorie, ale nástroje, které můžete nasadit hned.
Využití AI nástrojů pro PPC Specialisty #2
AI nástroje se za poslední měsíce zase posunuly. Některé jsou chytřejší, jiné pořád kreslí ruce se šesti prsty. Co se za čtvrt roku změnilo a které vychytávky už mají smysl pro PPC specialisty? Mrkněte na čerstvou aktualizaci z mojí přednášky na PPC Date.
Využití AI nástrojů pro PPC Specialisty
AI nástroje vlétly do marketingu i PPC reklam bez zaklepání. Ale jak je skutečně využívají PPC specialisté? Na PPC Campu jsem sdílel výsledky průzkumu i konkrétní tipy, kde AI opravdu šetří čas a kde má smysl ji zapojit. Pokud nechceš, aby ti ujel vlak, jsi tu správně! :)
Responzivní reklama ve vyhledávání – PPC CAMP
Responzivní reklamy (RSA) vzbuzují ve světě PPC spíš víc otázek než odpovědí. Na PPC Campu jsem se s nimi podíval na zoubek. Nejen teoreticky, ale hlavně datově. Výsledky mého testu na vzorku 70 000 prokliků ukázaly, kdy dávají smysl, kdy radši zůstat u klasiky a proč je „připnutí nadpisu“ trochu dvojsečná zbraň.
Jak zvýšit atraktivitu vašich textových inzerátů o 30 %?
Jak zaujmout reklamou i v komplikovaném B2B byznysu? V případové studii klienta 3+K Kraus ukazuji, jak pomocí Value Proposition Canvasu zvyšujeme atraktivitu textových PPC inzerátů a snižujeme cenu za proklik. Mrkněte, jak konkrétně útočíme na obavy i potřeby zákazníků. A jak to můžete udělat taky.
První rok budování agentury aneb splnil jsem cíle na 2024?
Shrnutí po roce od přechodu z freelancera na budování týmu seniorních PPC Specialistů. Vyhodnocení cílů z minulého roku, stanovení cílů na 2025
Záloha Google Analytics Universal [ZDARMA]
Universal Analytics končí a s ním i přístup k vašim historickým datům. Připravil jsem jednoduchý step-by-step video návod, jak si během 5 minut vše zálohovat. Ať už do PDF, CSV nebo Google Sheets. Bez zbytečné omáčky, bez nutnosti technických znalostí. Stačí pár kliků a máte klid.